‘Ya Allah, rahmatilah pembaca blog ini, sihatkan ia, ampunilah dosa-dosanya, berkatilah amalannya, janganlah Engkau balikkan hatinya setelah Engkau beri petunjuk dan hidayah kepadanya dan ya Allah masukkanlah ia dan keluarganya kedalam syurga FirdausMu serta jauhkanlah ia dan keluarganya dari azab nerakaMu. Sesungguhnya ya Allah, hanya kepada Engkau kami sembah dan hanya kepada Engkau sahajalah kami meminta pertolongan. Ya Allah jika rezeki pembaca blog ini masih diatas langit, turunkanlah ia, jika rezekinya di dalam bumi, keluarkanlah ia, jika rezekinya jauh, dekatkanlah ia, jika rezekinya haram, sucikanlah ia dan jika rezekinya sukar, Engkau permudahkanlah ia” Ya Allah kurniakanlah kepada kami segala kebaikan yang Engkau kurniakan kepada hamba-hamba Mu yang soleh.

18 Jun 2012

hari untuk yang bergelar bapa.....

sepatutnya en3 ni aku post semalam.....tapi ade masalah sikit xdapat nak publish on time.....pape pon en3 tetap diteruskan.....pada yang sudi menyinggah time kasih la yer.... hehehehe melalut jap ....jom sambung cite.....
alkisahnya, pejam celik rupanya seminggu lagi genap usia perkahwinanku 4bulan.....begitu cepat masa berlalu.....tanpa sedar sudah lebih 3bulan aku bergelar isteri kepada mr hubby.....namun masih banyak yg perlu aku pelajari.....Alhamdulillah, mr hubby banyak membantu aku dalam menyesuaikan diri....almaklumlah aku bukan saja seorang isteri malah aku juga secara xlangsung adalah ibu kepada anak2 dan nenek kepada cucu2 mr hubby......xsangka kan dalam usia yg sebegini muda aku sudah bergelar nenek.....namun aku xpernah kesal dengan statusku kini malah aku cukup berbangga mempunyai sebuah keluarga yang besar.....apatah lagi dengan penerimaan anak2 yang cukup memahami....sesungguhnya aku sangat berterima kasih kepada mr hubby yg telah menerimaku sebagai suri hidupnya.....dan aku sangat2 bersyukur kepada NYA kerana mengurniakan aku seorang suami dan anak2 yg baik......

                              saat2 indah bersama mr hubby..... love u so much abang....


sebahagian dari anak2 yg menyempurnakan kehidupanku 


 sebahagian dari cucu2ku, si kecil yang membahagiakanku....

sempena hari bapa, ucapan tahniah untuk mr hubby kerana berjaya membesarkan anak2 dengan didikan dan kasih sayang yang sempurna......kini menurun pula ke cucu2......mr hubby, kaulah suamiku, kebanggaanku......


Tiada ulasan:

Catat Ulasan