‘Ya Allah, rahmatilah pembaca blog ini, sihatkan ia, ampunilah dosa-dosanya, berkatilah amalannya, janganlah Engkau balikkan hatinya setelah Engkau beri petunjuk dan hidayah kepadanya dan ya Allah masukkanlah ia dan keluarganya kedalam syurga FirdausMu serta jauhkanlah ia dan keluarganya dari azab nerakaMu. Sesungguhnya ya Allah, hanya kepada Engkau kami sembah dan hanya kepada Engkau sahajalah kami meminta pertolongan. Ya Allah jika rezeki pembaca blog ini masih diatas langit, turunkanlah ia, jika rezekinya di dalam bumi, keluarkanlah ia, jika rezekinya jauh, dekatkanlah ia, jika rezekinya haram, sucikanlah ia dan jika rezekinya sukar, Engkau permudahkanlah ia” Ya Allah kurniakanlah kepada kami segala kebaikan yang Engkau kurniakan kepada hamba-hamba Mu yang soleh.

19 Februari 2011

........................................



aku benci
bila kau datang lagi
sejauh mungkin ku lempar kau pergi
namun tetap jua kau kembali
aku benci
bila kau datang lagi
menyisip dicelah kesesakan nafasku
menambah kesengsaraanku




aku benci
kerna hadirmu 
mengalirkan airmataku
menyelubungi perasaanku
penuh kehibaan

RINDU
pergilah kau jauh dari hidupku
aku xbisa kau dekat denganku
biarkan aku sendiri
menyelusuri hari2ku tanpamu
kerna aku lemah denganmu.........

1 ulasan:

  1. Waaaahhh... berubah lagi background blog nih.
    Waaaaa... blog aku tak de pun dlm blog list.
    Woi... Kalau nak jana pendapatan dlm blog ni, pilih je mana2 iklan yang nak. Klik yg ni ---> http://ris-it.blogspot.com/2010/11/blog-jana-pendapatan-dengan-iklan.html

    BalasPadam